Hanneli Mustaparta,mezinárodní hvězda mezi fashion blogerkami, uvede na podzim ve spolupráci se společností Deichmann na trh limitovanou kolekci obuvi. Tato kolekce – „Collection Edited by Hanneli Mustaparta“ – bude od 15. září 2015 k dostání v řadě evropských zemí, ve kterých je společnost Deichmann zastoupena, včetně České republiky, a to exkluzivně v internetovém obchodě Deichmann na www.deichmann.com.
Kolekce obuvi této 32leté Norky, která žije v módní metropoli New Yorku, obsahuje deset modelů. Ty odrážejí Hannelin nezaměnitelný styl, který se v některých případech vyznačuje androgynní čistotou a jindy naopak dívčí hravostí. Za své streetstylové modely si Hanneli aktuálně vysloužila druhé místo v žebříčku jednoho z nejznámějších módních magazínů.
HanneliMustaparta odstartovala ve svých sedmnácti letech kariéru modelky a pracovala mimo jiné pro módní značky Calvin Klein, Louis Vuitton a Diesel. Díky této zkušenosti odhalila také svou vášeň pro fotografování a psaní. Od roku 2009 se věnuje blogování. Nyní platí za módního experta před objektivem i za ním. Je stálým hostem na módních stránkách velkých magazínů, jako jsou Vogue, Madame nebo Elle. Díky více než 300 000 fanoušků na sociálních sítích má možnost ovlivňovat trendy v mnoha zemích.
„Rozhodli jsme se pro Hanneli Mustapartu, protože je mezinárodně známou módní ikonou, vyzná se v trendech a má velký vliv zejména v oblasti online médií,” říká Ulrich Effing, vedoucí firemní komunikace Deichmann. Oficiální představení modelů z blogerské kolekce proběhne 31. srpna 2015 v Hamburku. Pro společnost Deichmann je to po spolupráci se Švédkou Caroline Blomst a Italkou Veronicou Ferraro již třetí blogerská kolekce.
Foto: http://www.hanneli.com/